تجربه خرید از فروشگاه ها و معرفی بهترین فروشگاه های ارائه دهنده محصولات دیجیتال، لوازم اداری و ... با قیمت مناسب و پشتیبانی سریع

محل لوگو

دستگاه ماینر چیست ؟


دستگاه ماینر چیست  + معرفی دو دستگاه ماینر محبوب

در این مقاله قصد داریم تعریف کوتاهی از ماینر و دستگاه ماینر داشته باشیم و پس از آن دو دستگاه ماینر که از لحاظ پردازشی و سخت افزار محبوب و مجهز هستند را به شما معرفی کنیم. در صورتیکه قصد خرید ماینر را دارید می توانید این دو دستگاه را نیز در لیست بررسی خود قرار دهید چرا که برای استخراج بیت کوین با توجه به سختی شبکه نیاز به سخت افزار پیچیده تر و با امکانات پردازشی قوی تر وجود دارد. 

 

بهترین دستگاه ماینر در استخراج بیت کوین

همان طور که در مطالب فوق نیز به این مورد اشاره کردیم، شما عزیزان برای کسب درآمد از بیت موین ابتدا باید از روش های معمول بتوانید آن ها را استخراج کنید، تنها در این صورت است که می توانید به یک درآمد بسیار قابل توجه ای دست یابی پیدا کنید اما در ادامه مجهز ترین های دستگاه ماینر را برای شما عزیزان معرفی خواهیم نمود تا با نحوه عملکرد آن ها آشنا شوید. لازم به ذکر است که افزایش قدرت هش به معنای خاص بودن دستگاه نیست بلکه عوامل بسیار زیادی همانند طول عمر، وزن، صدا و... از فاکتور های اساسی و حرفه ای ماینینگ به شمار می روند.

 

1- ماینر Bitmain Antminer S9i

یکی از معروف ترین و محبوب ترین دستگاه های استخراج بیت کوین بی شک استفاده از مدل اس ناین (S9) سری انت است که توسط شرکت بیت مین به بازار محبوب بیت کوین عرضه شده و امروزه نیز از کارآیی بسیار قابل قبولی در میان مصرف کنندگان خود برخوردار می باشد، اما دستگاه ماینر S9 آی در MAY سال 2018 توسط این شرکت معرفی و عرضه شد که در مقایسه با مدل S9 دارای قدرت هش بالاتر و صدای حاصله کمتری است و با توجه به مصرف برق نزدیک به مدل قبلی آن (S9) دارای قدرت بهره وری بیشتری است.

دستگاه ماینر اس ۹ آی دارای قدرت هش بالایی در میان ۱۳ تا ۱۴.۵ TH/S است و مصرف برق آن نیز به 1320 ولت خواهد رسید که این برخورداری از این مشخصه ها، این دستگاه را به یکی از مجهز ترین و پرمصرف ترین دستگاه های روز دنیا تبدیل نموده است. (قیمت مدل S9i در بازارهای جهانی حدود ۴۰۰دلار است.)

 

2- ماینر Bitmain Antminer S15/T15

طی بیانیه ای از مدیرعامل شرکت معروف و بزرگ بیت مین دو مدل S15 و T15 در واقع ادامه دهنده نسل های S9 و T9 موجود در این شرکت می باشند، این دو دستگاه در دسامبر سال 2018 به بازار استخراج بیت کوین ها عرضه شده و تا به امروز از پرقدرت مند ترین دستگاه های ماینیگ شرکت بیت مین شناخته می شوند اما این دو دستگاه دارای چه مشخصه هایی می باشند:

انت ماینر S15 دارای قدرت هشی به میزان ۲۸Th/s و مصرف برق ۱۵۰۰W است که بهره وری را بسیار بسیار بالا می برد اما در سوی دیگر مدل T15 دارای قدرت هشی به میزان ۲۳Th/s و دارای مصرف برقی مشابه با مدل S15 به میزان ۱۵۰۰W است که این مدل ها در بازار های جهانی به قیمت های ۱,۱۰۰ (اس ۱۵) و ۹۵۰ (تی ۱۵) دلار به فروش می رسند.

 

جمع بندی:

دستگاه ماینر چیست و معرفی 2 تَن از محبوب ترین دستگاه های ماینر از مباحث اصلی این مقاله بود که به طور کامل توانستیم اطلاعات دقیقی از این موضوع دریافت کنیم، چنانچه قصد دارید اطلاعات بیشتری از ماینیگ و روش های آن به دست آورید لطفا ما را در مقالات بعدی همراهی کنید تا بتوانید با علم بیشتری به سوی این موضوع گام بردارید.

  انتشار : ۱۷ تیر ۱۳۹۸               تعداد بازدید : 176

دیدگاه های کاربران (0)

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "SJD" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما